Сокіл у м. Київ

Офіційний сайт, контактні телефони, графік роботи Сокіл у м. Київ за адресою вул. Русанівська набережна, 20

Місто:

Київ

Адреса:

вул. Русанівська набережна, 20

Телефон:

(044) 591-17-33

Email:

[email protected]

Веб-сайт:

http://www.sokol.ua/

Режим роботи:

Пн-Сб: 10:00-20:00; Вс: 10:00-18:00

Про організацію

За ті 11 років, які ми, компанія Сокіл працюємо на ринку, ми зробили кілька відкриттів. Відкриття # 1. Мінімальна націнка, а так само програма «постійному покупцю - оптові ціни» - це ніщо, без найпотужнішою гарантії. Ми, гарантуємо більше, ніж вимагає закон. Можливо, єдині, хто так робить в Україні. Простий приклад: купите в будь-якому магазині ноутбук, монітор, телевізор - в загальному, будь-який пристрій з екраном. І якщо вдома Ви помітите «битий піксель», Ви навряд чи зможете поміняти товар. І вже точно вам не віддадуть гроші назад. Замість цього, Вам розкажуть, що «до 3х пікселів - це зона допуску за інформацією від виробників». А в Соколі, Вам поміняють товар або повернуть гроші. Такий поворотний товар ми Уціняють і продаємо за зниженою ціною. Переконайтеся самі: http://www.sokol.ua/stock/c77838/ Любов наших постійних покупців варто того. Відкриття # 2. Один з найбільших в Україні асортименту (68178 товарів на сьогодні доступних до замовлення) - цього недостатньо. До нього швидко знадобився свій власний склад, щоб клієнти отримували товар максимально швидко. (У більшості інтернет-магазинів «Є в наявності» означає «постараємося знайти») Якщо ви читаєте «є в наявності» на сайті Сокола - значить, товар може бути у вас вже через 3 години. Або протягом доби - дивлячись, який вид доставки Ви виберете. Зараз 9730 товарів фізично є у нас в наявності. Відкриття # 3. Навіть коли клієнтів дуже багато, змушувати чекати - - це злочин. Уже кілька років ми відповідаємо на дзвінки 7 днів на тиждень і 24 години на добу - перевірте самі, зателефонуйте нам (телефони вгорі) Тому що ми знаємо, наскільки неприємно набравши номер магазину, чути «ваш абонент тимчасово недоступний». Або неприємні довгі гудки без відповіді. А це - типова біда більшості «інтернет магазинчиків» з сірими поставками і ціною на 10 грн дешевше закупівельної у офіційного постачальника ». Але справа не тільки в контакт-центрі. Наші клієнти можуть контролювати процес на кожному етапі. Адже ми повідомляємо в СМС і email про будь-яку зміну статусу замовлення. (Товар замовлений, приїхав на склад, товар виданий кур'єру, і тд). Крім того, стан замовлення можна дивитися в особистому кабінеті. Відкриття # 4. Доставка для клієнта повинна бути простою і доступною. Саме тому ми доставляємо будь-який товар з нашого асортименту в будь-яку точку України всього за 20 грн. Незалежно від суми замовлення. Покупець сплачує лише вартість товару і фіксовану вартість доставки. Страховка, оплата післяплати - всі ці витрати ми беремо на себе Крім того, в усі міста України ми доставляємо товар «до дверей». Відкриття # 5. Щоб зберігати 100 000 клієнтів задоволеними, потрібен власний сервісний центр. Який робить гарантійне і післягарантійне обслуговування швидше, ніж Сервіс Центри виробників. Наша позиція: за товар завжди відповідає продавець. Чи не виробник і не постачальник. Зараз, коли клієнтів понад 300 000, в нашому сервісному центрі працює вже 9 інженерів.


Розташування на мапі

Відгуки про організацію


Кумедне відео

У 2 роки батьки подарували малюкові баскетбольне кільце та м'яч, подивіться, що вміє це маля зараз!